Хто перевіряє якість товару у магазині?

2024 0 Comments

Продавець (виробник), уповноважена організація або уповноважений індивідуальний підприємець, імпортер зобов'язані прийняти товар неналежної якості та у разі необхідності провести перевірку якості товару. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару.

Перевірку якості проводять такими способами: – досліджують товар (зокрема, шляхом огляду); – аналізують зовнішній вигляд та зміст товару на відповідність заявленим властивостям; – перевіряють товар згідно з посібником з експлуатації.

Термін перевірки якості продукції Якщо потрібна додаткова перевірка, вона може тривати більше 20 днів із дати звернення клієнта до продавця (стаття 21 Закону про захист споживачів). У випадку, коли клієнт висуває вимогу про проведенні гарантійного ремонту, перевірка проводиться протягом 45 днів.

Скільки триває перевірка якості товару згідно із законом? Термін такої процедури складає 7 днів – якщо покупець бажає замінити товар на аналогічний, до 45 днів у разі проведення гарантійного ремонту, 10 днів – Якщо покупець вимагає повернути гроші.